تغییر نام گوگل وبمستر تولز

گوگل حدود 10 سال است که ابزار وب مستر خود را ارائه داده است. این ابزار مقیاس های اندازه گیری و ابزار های متفاوتی را برای مدیران سایت ها فراهم می کند تا مدیریت بهتری بر عملکرد سایت خود و روند پیشرفت آن داشته باشند. شرکت گوگل به تازگی تصمیم به ایجاد نام تجاری جدیدی برای وب مستر تولز به نام Search Console کرده است.

 

منبع : وبسیما

 تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

ما متخصص بهبود سئو سایت هستیم. بهبود سئو سایت در کمترین زمان ممکن با پیام آوا پردازش. همچنین طراحی سایت حرفه ای در تمام کسب و کارها را به ما بسپارید

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج


ن : بهرام
ت : شنبه 20 ارديبهشت 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]